Wat is echt en wat niet?! Dat vraagt u zich af tijdens een zeer spannend en adembenemend origineel bedrijfsuitje. Samen met uw collega’s worden activiteiten ondernomen die zodanig u helpen met uw teambuilding dat u continue geboeid bent. En al deze aspecten vindt u terug in het bedrijfsuitje “The Game” van Neverrest. Hierin komen nog veel meer aspecten terug. Namelijk een verrassende mix van verbazing, ambitieuze uitdaging en zelfs een snufje paranoia. Tijdens The Game lopen realiteit en fictie dwars door elkaar heen, en dat is wat het zo spannend maakt. De groep voelt dat ze in de gaten gehouden worden… Maar door wie? En waarom? Tijdens interactieve activiteiten zal het mysterie ontrafeld worden. Hoe beter de teams samenwerken, hoe beter de activiteiten verlopen. En dat is natuurlijk alleen maar goed voor de teambuilding.

Onbewuste teambuilding tijdens een bedrijfsuitje

Bewust of onbewust wordt er altijd aan de teambuilding gewerkt tijdens uw dagje weg met het bedrijf. U ziet uw collega’s in een ander daglicht tijdens een origineel bedrijfsuitje. Het is dan ook belangrijk om iedereen bij het bedrijfsuitje te betrekken. Als namelijk niet iedereen meedoet, of er niet helemaal bij is, is het ook erg moeilijk om aan teambuilding te werken. Ook is het moeilijk om aan teambuilding te werken als iedereen weet dat dit het doel is. Het is het beste om iedereen helemaal mee te laten zwepen door het spannende verhaal en de activiteiten waarbij goed moet worden samengewerkt. Zo werken de deelnemers onbewust aan een betere onderlinge band. Onbewust aan de teambuilding werken tijdens een spannend bedrijfsuitje is de beste oplossing! 

Een spannend onderzoekavontuur als bedrijfsuitje

Wanneer u ervoor kiest om niet naar de kroeg te gaan met uw collega’s tijdens de dag die bedoeld is voor teambuilding, dan kunt u ook kiezen voor ene origineel bedrijfsuitje. Neverrest heeft een spel ontwikkeld, genaamd Social Chaos. Dit is een spannend onderzoekavontuur die een beetje paranoia en de nodige verbazing veroorzaakt bij de deelnemers. Twee dagen voor het evenement worden de deelnemers namelijk al geteased. Ze worden tijdens de activiteit op een ludieke manier gedwongen om samen te werken, wat zeker bijdraagt aan de teambuilding. Er moet een verhaal gereconstrueerd worden aan de hand van videobeelden, ontmoetingen met acteurs en veel social media. Een spannend mysterie moet opgelost worden…