Een bedrijfsuitje moet diverse aspecten bevatten. Zo moet het bijvoorbeeld leuk zijn, maar alleen leuk is niet voldoende. Het is belangrijk om iedereen bij het bedrijfsuitje te betrekken. Als namelijk niet iedereen meedoet, of er niet helemaal bij is, is het ook erg moeilijk om aan teambuilding te werken. Ook is het moeilijk om aan teambuilding te werken als iedereen weet dat dit het doel is. Het is het beste om iedereen helemaal mee te laten zwepen door het spannende verhaal en de activiteiten waarbij goed moet worden samengewerkt. Zo werken de deelnemers onbewust aan een betere onderlinge band. Onbewust aan de teambuilding werken tijdens een spannend bedrijfsuitje is de beste oplossing!  

 

Teambuilding tijdens een bedrijfsuitje: samenwerken is vereist

Teambuilding is één van de belangrijkste aspecten van het bedrijfsuitje. Een team leert pas echt goed met elkaar omgaan als ze samenwerken. Een bedrijfsuitje is natuurlijk leuk, om ook na het werk iets met de collega’s te doen. Je leert elkaar beter kennen en dat is uiteindelijk goed voor de samenwerking. Daarnaast is het slim om voor een activiteit te kiezen die de collega’s “dwingt” om samen te werken. Als ze niet goed samenwerken, kan de opdracht ook niet worden volbracht. Dit gebeurt natuurlijk tijdens een leuke en spannende activiteit, waarbij de deelnemers vooral fanatiek bezig zijn met het spel, terwijl ze onbewust bezig zijn met teambuilding.

 

Een spannend onderzoekavontuur als bedrijfsuitje

Waar vindt u een echt spannend bedrijfsuitje dat nog niemand eerder heeft gedaan? Er zijn veel soorten bedrijfsuitjes al gedaan, maar deze nog niet. Neverrest heeft een spel ontwikkeld, genaamd Social Chaos. Dit is een spannend onderzoekavontuur die een beetje paranoia en de nodige verbazing veroorzaakt bij de deelnemers. Twee dagen voor het evenement worden de deelnemers namelijk al geteased. Ze worden tijdens de activiteit op een ludieke manier gedwongen om samen te werken, wat zeker bijdraagt aan de teambuilding. Er moet een verhaal gereconstrueerd worden aan de hand van videobeelden, ontmoetingen met acteurs en veel social media. Een spannend mysterie moet opgelost worden…