Als ondernemer zou het ideaal zijn om nooit meer gestoord te worden als je even druk bent. Een telefoontje terwijl je in een meeting zit is storend en totaal niet fijn. Natuurlijk neem je de telefoon dan niet op, maar je wilt aan de andere kant ook geen klant missen. Een klant is sneller geneigd om een negatief beeld te creëren wanneer een bedrijf niet doet wat ze verwachten. Het delen van deze negatieve informatie kan de reputatie van je bedrijf schaden en dan is al het harde werk voor niets geweest. Behoud goede klantencontact en schakel een professionele telefoniste in. Een telefoonservice zorgt ervoor dat je persoonlijke telefoniste al binnen één uur voor je klaarstaat om de telefoontjes te behandelen. Niemand van je klanten zal erachter komen dat je een externe telefoonservice gebruikt omdat de telefoniste voldoende kennis heeft van de onderneming of bedrijf.  

Het aannemen van een receptionist in je werkomgeving kan veel geld kosten. Dat een receptionist op haar werkplek is, betekend niet dat er veel wordt gedaan. De telefoonservice van antwoordservice-telefoonservice kan de persoonlijke telefoniste ook inzetten als allround receptionist. Zij zal naast het beantwoorden van de telefoontjes ook je afspraken plannen, agenda laten beheren en mail beantwoorden. Twee vliegen in één klap!  

Maak het jezelf makkelijker en schakel hulp in. Je zit niet vast aan een contract en kan de telefoonservice inschakelen wanneer je hebt druk hebt. Wanneer je genoeg vrije tijd overhebt en de telefoontjes zelf kan afhandelen is dat geen probleem. Je betaalt per maand een vast bedrag waarbij je per gesprek ook een klein bedrag betaald. Dit is een vast bedrag waar er niet naar de duur van het gesprek wordt gekeken. Het is onmogelijk om alles geheel zelf te doen, soms heb je gewoon hulp nodig. Vraag een gratis proefperiode aan voor de mogelijkheden. 

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/